I love surprises – 210th luxury boxes

Ik kwam met luxe lifestyle-merk 210th in contact na een blogpost rond erotiek en marketing (die vind je hier). Daarin werd de vraag gesteld hoeveel mensen informatie willen/kunnen delen rond erotiek en in welke context zij dat durven. Die vraag werd gesteld door de eigenares van het Nederlandse merk Sofie Rockland. Ik mengde me in de commentaar en raakte daarna met haar aan de praat op Twitter. Wat een leuke dame met een ontzettend mooie visie! Eentje die zo goed past bij Poepeklets. Sofie wil met 210th liefde, passie en communicatie naar voor brengen via uitdagende en verleidelijke producten. Heerlijk toch?

Haar filosofie sluit sterk aan bij die van mij althans. Alleen al het feit dat ze het liever niet heeft over seks maar erotiek verkiest vind ‘k mooi. En dat ze bij haar campagnebeelden kiest voor mooie kunstzinnige zwart-wit beelden zorgt voor een esthetische schoonheid. Plus de integratie van social mediakanalen om haar boodschap te verspreiden maakt alles gezellig open en modern. Die volledige manier van werken spreekt mij dan ook zeer aan in het merk.

210th luxury erotic brand

Haar ultieme doel is om via 210th erotiek als modeartikel in de markt te zetten en om offline producten te combineren met online teasers (bijvoorbeeld QR-codes, maar ook die social media. “De 210th Experience lichaamsverzorgingslijn bevat een breed scala aan producten, zoals massageolie en bodycreme en verleidt met de geheime opdrachten achter de QR-codes.”

Wat mij betreft zijn de 210th boxes en producten zeker ideaal om cadeau te doen aan je partner tijdens een verjaardag of tijdens de feestdagen. Weetje, je wordt er instant vrolijk van eigenlijk. En je hoeft je niet te schamen omdat je iets erotisch getint heeft want het zijn gewoon mooie producten. Ik ben alvast een megafan. Wil jij meer weten over 210th? Bezoek dan zeker hun website of 1 van hun vele social mediakanalen.

Website: http://www.210th.com/
Twitter: https://twitter.com/210th
Facebook: https://www.facebook.com/210thbv
Pinterest: http://pinterest.com/210th/

Ontdek meer

  • Ik wil Sofie Een zaterdagavond die begon als zoveel andere. Eerst even werken in het plaatselijke cultuurhuis om om 20u ’s avonds af te zakken richting die fameuze bar: De Ladder. Een tweetal […]
  • All you need is. Love Listen up kids, the statement is as follows. Love is rare. Self-explanatory, love is a limited resource. Therefor, love is precious. I'm here to tell you that is a lie. If […]
  • Ik wil Sofie (het langverwachte vervolg) 1 mei: een hoogdag voor de socialist. Een hoogdag, althans voor de old school socialist. Ik, ik zou die dag vieren. Die woensdag. Niet vanuit enige vorm van geloof in die ene dag, maar […]
  • Het naaktmodel – Zijn ding Dit is belangrijk. Dit is van levensbelang, die eerste zin. En toch lukt het me niet. Ik slaag er niet in neer te schrijven wat van me wordt verwacht. Vreemd, want ze gaf me een […]
  • Fifty Shades of marketing Ja, ook ik heb het boek/de boeken gelezen. Veldstudie heet zoiets. En ja, ook ik heb er een mening over. Net als mijn vriendin trouwens. Zij wist deze week te vertellen hoe ze het een […]
  • KamaSutra Beurs Ik trok een latex jurk aan, en ging, speelpartner incluis, de KamaSutra Beurs bezoeken. Een, naar hun eigen zeggen,"erotische lifestylebeurs", 18+ uiteraard. Die tweejaarlijks wordt […]
The following two tabs change content below.
Kenny

Kenny

27, both eyes wide open. Exploring the world on- and offline.
Kenny

Latest posts by Kenny (see all)

One thought on “I love surprises – 210th luxury boxes

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.